HSB Brf Nybygget i Göteborg

Göteborg, Västra Götaland

Felanmälan 

Nedan hittar du kontaktvägar för att felanmäla sådant som rör föreningens gemensamma service såsom värme, el, belysning, sophantering, kabel-tv och bredband. Uppstår något fel i din lägenhet eller till exempel behöver stänga av vatten gör du också en felanmälan, fastighetsskötaren kontaktar dig sedan. 
 
Felanmälan till HSB:s kundtjänst
Felanmäl via webben: HSB  
Felanmäl via telefon: 010-442 24 24
 
Vid akuta allvarliga fel kvällar och nätter kan du ringa till Securitas, telefon: 010-470 55 98. Om felet inte är föreningens ansvar att åtgärda kan du få stå för kostnaden.
 
Felanmälan angående bredband och kabel-tv sker direkt till comhem eller telenor. 
tele2 (fd comhem) 
telenor (fd bredbandsbolaget)